loading...
عسل فان
آخرین ارسال های انجمن
sina77 بازدید : 68 جمعه 1393/02/26 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید محمد علیزاده با نام اشتباه با بالاترین کیفیت

دانلود آهنگ اشتباه از محمد علیزاده

دانلود آهنگ جدید محمد علیزاده اشتباه

 

دانلود آهنگ اشتباه از محمد علیزاده با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب بروید

 

 

دانلود آهنگ اشتباه
MP3 – 320 MP3 – 128
Download Download

 

متن آهنگ جدید محمد علیزاده با نام اشتباه

دلم حال تو که دوباره همونه

قدر من و تو رو آخه کی میدونه

درست وقتی باید بمونه اون میره

غیر من کی میتونه دستتو بگیره

دلم آدما رو چجوری شناختی

خسته نباشی دلم این همه باختی

بیا بغلم حالا دل دیوونه

اونم که مثل همه باهات نمی مونه

چی سرمون اومده باز

درد دل منو تو اشتباست

یکی دیگه تو دلشه دلم

درست همونی که دل من میخواست

چی سرمون اومده باز

درد دل منو تو اشتباست

یکی دیگه تو دلشه دلم

درست همونی که دل من میخواست

 

دلم الان وقت عاشق شدن نیست که

این عاشقی واسه هر دوی ما ریسکه

همه با هام خودی تو یکی غریبه

اینکه از رو نمیری واسم عجیبه

تیکه تیکه میشی نگی که نگفتی

میری میشکنی میای به پام میافتی

آره ترک تن من و تو بسه

میمونم من و غمو یه دل شکسته

چی سرمون اومده باز

درد دل منو تو اشتباست

یکی دیگه تو دلشه دلم

درست همونی که دل من میخواست

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    خواننده مورد علاقه شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 853
  • کل نظرات : 96
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 508
  • آی پی امروز : 119
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 157
  • باردید دیروز : 44
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 201
  • بازدید ماه : 2,287
  • بازدید سال : 9,970
  • بازدید کلی : 1,017,707
  • رتبه الکسا سایت