loading...
عسل فان
آخرین ارسال های انجمن
Yosef بازدید : 76 چهارشنبه 1392/08/29 نظرات (0)

 



 

به گزارش تابناک، سروقامتان تیم ملی والیبال کشورمان که روز گذشته یک بازی درخشان را در برابر برزیل پشت سر گذاشته بودند امروز در دومین بازی خود به مصاف ایتالیا می‌روند. دو تیم از بازی‌های روز اول یک شکت و یک پیروزی را در کارنامه خود می‌بینند و یاران جوان و با انگیزه ولاسکو می‌خواهند امروز با یک نمایش قابل قبول ضمن تکرار پیروزی برابر  ایتالیا اولین برد جام قهرمانان را هم برای خود ثبت کنند.

سیر صعودی بازی‌های تیم ملی والیبال در رقابت‌های مختلف، چه در لیگ جهانی و چه در بازی روز گذشته نشان داد که موتور تیم ملی کمی دیر گرم می‌شود ولی اگر راه بیفتد تیم‌های قدرتمند هم یارای برابری با آن را ندارند. چه اینکه در بازی روز گذشته تیم کشورمان بعد از دو ستی که برزیل واگذار کرد ست سوم را با پیروزی پشت سر گذاشت و در ست چهارم هم در لحظات پایانی از پیروزی باز ماند. اما همین بازی امیدوار کننده موجب شد تا هواداران تیم ملی امیدوار به بازی امروز باشند تا نخستین پیروزی ایران ثبت شود.

نام ایتالیا در سال‌های گذشته بیش از پیش ایوان زایتسف سرعتی‌زن مشهور و روسی الاصل این تیم را به ذهن متبادر می‌کند. بازیکنی که بعضا یک تنه این تیم را به سوی پیروزی رهنمون ساخته است. ایتالیا در این بازی‌ها هم بیش از پیش به زایتسف دل بسته است.
ایتالیا به دنبال انتقام از والیبال ایران
 چه اینکه کاپیتان ساویان و همین‌طور پاوانی را در اختار ندارد. تیم ملی ایتالیا که به همراه ژاپن دو تیم حاضر در جام بین قاره‌ای هستند که قهرمانی قاره خود را کسب نکرده‌اند به دلیل عدم احراز صلاحیت تیم قاره آفریقا، مصر، راهی این جام شده در دو بازی آخر خود برابر ایران یک شکست و یک پیروزی سخت را کسب کرده است.

لیگ جهانی گذشته جایی بود که ایران و ایتالیا در دوبازی در خاک ایتالیا به مصاف هم رفتند که هر دو بازی با بازی دولارانه ملی‌پوشان کشورمان به ست پنجم کشیده شد . باز نخست را ایران به سود خود به پایان رساند و دیدار دوم به سود میزبان به پایان رسید. اینچنین است که ایتالیایی‌ها برای احیای غرور خدشه دار شده‌شان در این بازی به مصاف ایران می‌آیند تا انتقام لیگ جهانی را از ایران بگیرند.

خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی ایران پیش از آغاز این مسابقه گفت: بازی ایتالیا مقابل روسیه را دیدم. آن‌ها نمایش بسیار پرفشاری را مقابل روسیه ارائه دادند. قطعا بازیکنان من از بازی برابر ایتالیا درس‌های زیادی خواهند گرفت اما مطمئن باشید که ما دیگر شگفتی‌ساز نیستیم زیرا هر کسی احتمال می‌دهد که ایران مقابل سایر تیم‌های حاضر در مسابقه‌های قهرمان قاره‌ها نتیجه بگیرد.

رویارویی محمد موسوی بهترین سرعتی‌زن ایران،‌آسیا و دور مقدماتی لیگ جهانی با ایوان زایتسف ستاره مشهور ایتالیایی در نوع خود جالب توجه است. دو بازیکنی که در بین بهترین‌های والیبال جهان جای دارند انگیزه زیادی برای به رخ کشاندن توانایی‌های خود رودرروی یکدیگر خواهند داشت. همچنین تقابل دو پاسور باهوش که تقریبا در یک سبک بازی می‌کنند نیز دیدنی است. باید دید سعید معروف در مقابل تراویکا همتای ایتالیایی‌اش چه نمایشی را ارائه می‌دهد.

 

برچسب ها پیروزی مقتدرانه شیربچه‌های والیبالیست ایرانی برابر ایتالیا , پیروزی مقتدرانه شیربچه‌های , والیبالیست ایرانی , برابر ایتالیا , پیروزی مقتدرانه , شیربچه‌های , والیبالیست , ایرانی برابر ایتالیا , تصوير پيروزي مقتدرانه شيربچه‌هاي واليباليست ايراني برابر ايتاليا , بهترين تصوير پيروزي مقتدرانه شيربچه‌هاي واليباليست ايراني برابر ايتاليا , جديدترين تصوير پيروزي مقتدرانه شيربچه‌هاي واليباليست ايراني برابر ايتاليا , دانلود تصوير پيروزي مقتدرانه شيربچه‌هاي واليباليست ايراني برابر ايتاليا , مشاهده جديد ترين تصوير پيروزي مقتدرانه شيربچه‌هاي واليباليست ايراني برابر ايتاليا , عکس پيروزي مقتدرانه شيربچه‌هاي واليباليست ايراني برابر ايتاليا , تصوير جديد پيروزي مقتدرانه شيربچه‌هاي واليباليست ايراني برابر ايتاليا , تصوير اين ماه پيروزي مقتدرانه شيربچه‌هاي واليباليست ايراني برابر ايتاليا , اخبار جديد در باره پيروزي مقتدرانه شيربچه‌هاي واليباليست ايراني برابر ايتاليا , تصوير کيفيت دار پيروزي مقتدرانه شيربچه‌هاي واليباليست ايراني برابر ايتاليا , تصوير مينياتوري پيروزي مقتدرانه شيربچه‌هاي واليباليست ايراني برابر ايتاليا , کاريکاتور پيروزي مقتدرانه شيربچه‌هاي واليباليست ايراني برابر ايتاليا ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    خواننده مورد علاقه شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 853
  • کل نظرات : 96
  • افراد آنلاین : 25
  • تعداد اعضا : 508
  • آی پی امروز : 518
  • آی پی دیروز : 102
  • بازدید امروز : 1,093
  • باردید دیروز : 783
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,876
  • بازدید ماه : 13,968
  • بازدید سال : 24,115
  • بازدید کلی : 1,031,852
  • رتبه الکسا سایت