loading...
عسل فان
آخرین ارسال های انجمن
m2x11 بازدید : 51 دوشنبه 1392/10/23 نظرات (0)

خرید فلش مموری

هنگامی که می خواهید فلش مموری بخرید همه چیز در نگاه اول ساده به نظر می‌رسد،در حقیقت ساده است اگر بخواهید  فلشی با ظرفیت 2 یا 4 گیگ خرید کنید.اما اگر می خواهید فلش مموری با  جزییات بیشتری خرید کنید باید قبل از خرید کمی تامل نمایید.در چند سال اخیر با توجه به پیشرفت تکنولوژی در ظرفیت و گزینه های امنیتی انتخاب ها نسبت به سال های گذشته  رشد قابل توجهی داشته است.انتخاب فلش مموری مناسب با توجه به کاربری که از این فلش استفاده میکند، سایز فایل ها،مکانی  که فلش مموری  مورد استفاده قرار می گیرد و چگونگی حمل و نقل آن.


ظرفیت
ظرفیت های موجود از فلش مموری ها یکی از عامل های کلیدی است که رابطه ی مستقیمی با قیمت دارد.بنابراین مهم است هر کاربر بداند چه نوع داده ای بر روی فلش مموری قرار می دهد و چه ظرفیتی برای ذخیره ی داده ها مورد نیاز می باشد.اگر قرار باشد. اگر دیسک به عنوان یک کیف برای حمل و نقل فایل های متنی از خانه به دفتر / مدرسه و برگشت استفاده می شود، ظرفیت پایین تر، 4تا 8GB می تواند مناسب باشد. . آن دسته از کاربرانی که نیاز به انتقال تصاویر، فایل های فیلم و موسیقی از یک کامپیوتر به دیگری دارند باید به فکر ظرفیت بالاتری باشند، تا بتوانند  تمام عکس ها و فیلم های خود را درون آن نگهداری کنند.خریدار باید در نظر داشته باشد که فلش ها با ظرفیت بالاتر از 32GB طول عمر و عملکرد پایین تری دارند.اما درفلش مموری های جدیدتر این مشکل کمی برطرف شده است.

امنیت
بسیاری از فلش مموری ها برای حفاظت از فایل های حساس همراه با درجه ای از سطح امنیتی رمزگذاری، از پیش نصب شده می باشند که می تواند شامل حفاظت از فلش مموری با رمز ورود یا حتی تکنولوژی تشخیص اثر انگشت.سطح امنیتی که هر کاربر نیاز دارد در واقع به اطلاعاتی که در آن نگه می دارید بستگی دارد. اگر فایل هایی که کاربر می خواهد بر روی فلش مموری قرار دهد دارای ماهیتی محرمانه باشد به عنوان مثال قراردادهای کاری ، اسناد مالی شخصی و کاری،پایان نامه ها و سخنرانی های ارائه شده اساتید و دانشجویان ویا حتی عکس های خانوادگی توصیه می شود که  فلش مموری با حداقل سطح امنیت ورود با روز عبور خریداری نمایید.

دوام محصول
اگر فلش شما استقامت کافی نداشته باشد و پس از برخورد با زمین تمام اجزای آن جدا شود و آسیب ببیند حفاظت داده هیچ کمکی به شما نخواهد کرد.خود درایوهای فلش مموری ها با توجه به کوچک بودن از لحاظ بدنه قوی نمی باشند. از آنجا که بهره مند از اندازه جمع و جور بودن فلش بدان معنی است که چیزی باید قربانی شود، در این مورد آن سختی است. اکثریت قریب به اتفاق از درایو ها درکیس های بادوام پلاستیکی عرضه می شوند.و یا حتی در  کیس های فلزی و PVC که بادوام تر هستند موجود می باشند.آسیب ندیدن فلش در آب از دیگر مزیت هایی است که یک فلش می تواند داشته باشد.کانکتور USB   نیاز به اتصال قوی دارد به طوری که پس از اتصال گاه به گاه پورت ها اتصالات داخلی سست نشوند. در نهایت، دوام داخلی برای عملکرد مناسب، بسیار مهم است، بنابراین به دنبال فلش مموری باشید باشید که تراشه های داخلی NAND را دارا باشند.

سرعت انتقال
اگر به طور روزانه  از یک فلش مموری برای انتقال فایل های بزرگ استفاده می کنید. سرعت انتقال یک عامل مهم به نظر می رسد. فلش مموری های ارزان قیمت دارای سرعت انتقال پایینی می باشند در حدود 1 یا 2 مگابایت بر ثانیه می باشد.مطمئن شوید که فلش مموری شما دارای حافظه ی اصل و سرعت واقعی با گفته های فروشنده داشته باشد. سرعت انتقال فلش های درجه A تولید شرکت ما حداقل 6 مگابایت بر ثانیه خواهد بود.

ظاهر فلش مموری
در واقع ظاهر یک فلش مموری هنگام طراحی هارد فلش USB توسط کارشناسان فنی در نظر گرفته نمی شود.این در حالی است که شاید تولیدکنندگان تصمیم داشته باشند پایانی جذاب بر روی هارد فلش مموری قرار دهند.ممکن است فلشی پر زرق و برق دارای کیفیتی بسیار پایین باشد.اما همیشه اینگونه نیست. فلش مموی ها با ظاهری جذاب و کیفیتی خوب  می تواند ایده ای نو صنعت تبلیغات باشند.

مارک های مختلف
مانند بسیاری از محصوللات الکترونیکی کیفیت محصول را نمی توان تنها با توجه به کارخانه تولیدکننده تعیین کرد.به معنای واقعی مدل های مختلف با برند های متفاوت در بازار موجود می باشند. محدود کردن جستجو می تواند زمان خرید را کاهش دهد.

برچسب ها تصوير 6 نکته در هنگام خريد فش مموري , بهترين تصوير 6 نکته در هنگام خريد فش مموري , جديدترين تصوير 6 نکته در هنگام خريد فش مموري , دانلود تصوير 6 نکته در هنگام خريد فش مموري , مشاهده جديد ترين تصوير 6 نکته در هنگام خريد فش مموري , عکس 6 نکته در هنگام خريد فش مموري , تصوير جديد 6 نکته در هنگام خريد فش مموري , تصوير اين ماه 6 نکته در هنگام خريد فش مموري , اخبار جديد در باره 6 نکته در هنگام خريد فش مموري , تصوير کيفيت دار 6 نکته در هنگام خريد فش مموري , تصوير مينياتوري 6 نکته در هنگام خريد فش مموري , کاريکاتور 6 نکته در هنگام خريد فش مموري , دانلود تصوير هاي 6 نکته در هنگام خريد فش مموري , اخبار 6 نکته در هنگام خريد فش مموري , خبر 6 نکته در هنگام خريد فش مموري , دانلود جديد ترين اخبار 6 نکته در هنگام خريد فش مموري , اخبار جديد 6 نکته در هنگام خريد فش مموري , بهترين اخبار 6 نکته در هنگام خريد فش مموري , سايت اخبار 6 نکته در هنگام خريد فش مموري , خبر هاي 6 نکته در هنگام خريد فش مموري ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    خواننده مورد علاقه شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 853
  • کل نظرات : 96
  • افراد آنلاین : 35
  • تعداد اعضا : 508
  • آی پی امروز : 101
  • آی پی دیروز : 102
  • بازدید امروز : 182
  • باردید دیروز : 783
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 965
  • بازدید ماه : 13,057
  • بازدید سال : 23,204
  • بازدید کلی : 1,030,941
  • رتبه الکسا سایت