loading...
عسل فان
آخرین ارسال های انجمن
m2x11 بازدید : 34 پنجشنبه 1392/12/01 نظرات (0)

گروه سرگرمی ROZANEH

کاربرد خودرو در زندگی امروزه بشر آن چنان متنوع و گسترده‌ شده که دیگر زندگی بدون خودرو تصورناپذیر می‌نماید. برخی از خودروها در تاریخ خودروسازی جهان بسیار محبوب شده‌اند و نام آن‌ها به افسانه‌ای تبدیل شده‌است.
گروه سرگرمی ROZANEH
اولین پورشه
تاریخ خودروسازی پورشه در سال ۱۸۹۸ با یک ماشین الکتریکی آغاز شد. فردیناند پورشه ، بنیان‌گذار سلسله خودروهای ورزشی، که در آن زمان ۲۳ ساله بود، ساختار خودروی افسانه‌ای P1 را تعیین کرد: درشکه‌ای الکتریکی. سرعت این خودرو ۲۵ کیلومتر در ساعت بود.

www.ROZANEHONLINE.com
فولکس واگن قورباغه‌ای
فولکس واگن قورباغه‌ای یکی از مشهورترین مدل‌های خودرو در جهان است. گفته می‌شود فردیناند پورشه یکی از طراحان این خودرو بوده است. ایده تهیه چنین خودرویی در اوایل دهه ۱۹۳۰ در زمان آلمان نازی بوجود آمد و قرار بود خودرویی ارزان و ساده باشد برای استفاده عموم. تولید فولکس واگن قورباغه‌ای تا سال ۲۰۰۳ ادامه یافت.

گروه سرگرمی ROZANEH
تولید خودرو در آلمان شرقی
"ترابانت" نام خودروهایی بود که از سال ۱۹۵۸ در بخش شرقی آلمان ساخته شد. محل تولید این خودرو شهر تسویکاو بود. "ترابی" قرار بود در اختیار قشرهای کم درآمد کشور قرار گیرد. این خودرو اما توسعه چندانی نیافت و نمادی شد از اقتصاد درجا زده آلمان شرقی.

www.ROZANEHONLINE.com
فورد مدل T
خودروی آمریکائی فورد مدل T تا سال ۱۹۷۲ رکورد فروش خودرو در جهان را به خود اختصاص داده بود. پس از این تاریخ خودروی فولکس واگن قورباغه‌ای این رکورد را از آن خود کرد و بعدها مدل گلف خودروهای فولکس واگن این مقام را به دست آورد. خودروی آمریکائی فورد مدل T خودرویی ساده بود و در حال حاضر حدود ۱۰ هزار نمونه از این خودرو هنوز در جهان وجود دارد.

www.ROZANEHONLINE.com
سریع چون باد
شرکت خودروسازی دایملر بنز در تاریخ ۱۴ نوامبر سال ۱۹۴۵ به رغم بحران پس از جنگ جهانی دوم طرح خودرویی ورزشی را با سرعت بسیار زیاد ریخت. قدرت‌ این خودرو برابر با ۳ هزار اسب بخار بود و سرعت‌ آن قرار بود ۴۵۰ کیلومتر در ساعت باشد.

گروه سرگرمی ROZANEH
ملکه فرانسوی جاده‌ها
سیتروئن DS در کنار سیتروئن 2 CV، که در ایران به نام ژیان مشهور است، بزرگترین خودروهای تاریخ فرانسه هستند. سیتروئن DS از سال ۱۹۵۵ تا ۱۹۷۵ تولید شد و در فیلم‌های بی‌شماری، به خصوص فیلم‌های جنایی دیده شد.

گروه سرگرمی روزنه
پورشه ۹۱۱
پورشه ۹۱۱ معروف‌ترین خودروی ورزشی محصول شرکت پورشه آلمان است. پورشه ۹۱۱ نماد نام تجاری پورشه شده است. گرچه این خودرو از زمان معرفی آن در سال ۱۹۶۳ به طور مداوم توسعه و تغییر یافته، ولی طراحی اولیه آن دست نخورده باقی‌مانده است. این خودرو از قدیمی‌ترین خودروهای اسپرتی است که هنوز تولید می‌شود.

گروه سرگرمی روزنه
سرعت بازهم بیشتر
شرکت خودروسازی فولکس واگن آلمان نیز همواره در راه توسعه خودروهای اسپرت سرمایه‌گذاری می‌کند. مدل W12 کوپه فولکس واگن توانست در سال ۲۰۰۱ میلادی رکوردی جهانی کسب‌ کند. این خودرو در مسابقات اتوموبیل‌رانی جنوب ایتالیا ۷ هزار و ۸۶ کیلومتر را با سرعت متوسط ۲۹۵ کیلومتر در ساعت طی کرد.

گروه سرگرمی ROZANEH
صرفه‌جویی در انرژی به همراه سرعت و راحتی
نوآوری‌های مدرن در صنعت خودروسازی باید عوامل گوناگونی را با هم پیوند دهند: قدرت، سرعت، نمای خارجی و مقرون به صرفه بودن. خودروی i8 محصول شرکت خودروسازی ب ام و در سال ۲۰۰۹ در نمایشگاه جهانی IAA در فرانکفورت به نمایش درآمد. تولید انبوه این خودرو در سال ۲۰۱۳ آغاز شد.
برچسب ها تصوير نگاهي به خودروهاي افسانه‌اي جهان , بهترين تصوير نگاهي به خودروهاي افسانه‌اي جهان , جديدترين تصوير نگاهي به خودروهاي افسانه‌اي جهان , دانلود تصوير نگاهي به خودروهاي افسانه‌اي جهان , مشاهده جديد ترين تصوير نگاهي به خودروهاي افسانه‌اي جهان , عکس نگاهي به خودروهاي افسانه‌اي جهان , تصوير جديد نگاهي به خودروهاي افسانه‌اي جهان , تصوير اين ماه نگاهي به خودروهاي افسانه‌اي جهان , اخبار جديد در باره نگاهي به خودروهاي افسانه‌اي جهان , تصوير کيفيت دار نگاهي به خودروهاي افسانه‌اي جهان , تصوير مينياتوري نگاهي به خودروهاي افسانه‌اي جهان , کاريکاتور نگاهي به خودروهاي افسانه‌اي جهان , دانلود تصوير هاي نگاهي به خودروهاي افسانه‌اي جهان , اخبار نگاهي به خودروهاي افسانه‌اي جهان , خبر نگاهي به خودروهاي افسانه‌اي جهان , دانلود جديد ترين اخبار نگاهي به خودروهاي افسانه‌اي جهان , اخبار جديد نگاهي به خودروهاي افسانه‌اي جهان , بهترين اخبار نگاهي به خودروهاي افسانه‌اي جهان , سايت اخبار نگاهي به خودروهاي افسانه‌اي جهان , خبر هاي نگاهي به خودروهاي افسانه‌اي جهان ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    خواننده مورد علاقه شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 853
  • کل نظرات : 96
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 508
  • آی پی امروز : 580
  • آی پی دیروز : 102
  • بازدید امروز : 1,306
  • باردید دیروز : 783
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,089
  • بازدید ماه : 14,181
  • بازدید سال : 24,328
  • بازدید کلی : 1,032,065
  • رتبه الکسا سایت