loading...
عسل فان
آخرین ارسال های انجمن
Yosef بازدید : 30 یکشنبه 1393/01/17 نظرات (0)

جوک و اس ام اس های جالب و خنده دار 17 فروردین 1393

جدیدترین پیامک های طنز و لطیفه های بامزه

جوک های خفن و اس ام اس خنده دار

 

در جواب بعضیا که میگن با دم شیر بازی نکن، باس گفت:
آخه مگه شیر پاستوریزه دم داره؟


.♣.♠.♣.♠.♣.
حیف نون میره جوراب فروشی و میگه:
آقا من جوراب می خوام
فروشنده میگه: مردونه؟
حیف نون هم دستش را دراز میکنه و دست میده و میگه: مردونه
.♣.♠.♣.♠.♣.
به دوستم میگم ب نظرت هواپیمای مالزی رو کی دزدیده؟
برگشته میگه فکر کنم کار دزدان دریایی باشه!!
خداااااا من چه گناهی کردم که باید اینطور دوستانی داشته باشم؟
.♣.♠.♣.♠.♣.
خجالت نمیکشن بین کلاه قرمزی کارتون پخش میکنن؟
انگار نه انگار که مخاطبای این برنامه افراد بالای 20 سالن… والا.
.♣.♠.♣.♠.♣.
هواپیمای مالزی با 239 تا سرنشین توی عصر تکنولوژی گم شده…
اونوقت من بچه بودم بابام میگفت چرا مداد گم میکنی..؟
.♣.♠.♣.♠.♣.
اگه دل و دماغ داشتم، واسه عید آدامس با طعم پسته تولید میکردم،
تو مهمونی میدادم به مهمونا از اول تا اخر بجون،
هم بصرفه س و هم ملت حسرت به دل نمیموندن که پسته نخوردن…!!!
.♣.♠.♣.♠.♣.
انیشتین:

هیچوقت چیزی رو خوب نفهمیدی مگر اینکه بتونی اون رو برای مادر بزرگت توضیح بدی
.♣.♠.♣.♠.♣.
جناب 93 ی عزیز
جون مادرت سال خوبی باش نذار 4 روز دیگه رومون تو روی هم باز شه ها
خلاصه از من گفتن بود…..
.♣.♠.♣.♠.♣.
سلامتی جوراب زنونه چون وقتی که از هم جدا میشن

اونیکه عاشقتره خودشو رو شیر حموم دار میزنه….!!
.♣.♠.♣.♠.♣.
پسرا وقتی با یه نظری مخالف باشن همون اول به طرف میگن “بووووق نخور”
ولی دخترا میزارن طرف حرفشو بزنه بعد به بوووووق خوردن میندازنش!
.♣.♠.♣.♠.♣.
دوس داشتن کسى که دوستت نداره
مثه این میمونه که تو فرودگاه منتظر کشتى باشى!
.♣.♠.♣.♠.♣.
هشدار جدی به همه هموطنان
در ایام نوروز از سروریس دهی اینترنت به میهمانها جدا خودداری کنید!
عواقبش رو هم خودتون میدونین!
.♣.♠.♣.♠.♣.
حیف نون خواب می بینه تو بازی کامپیوتری زنشو کشته…

از خواب که پا می شه می بینه زنش کنارشه. میگه: اه! باز خر شدم سیو نکردم
.♣.♠.♣.♠.♣.
من اگه نخوام تو هر سایت یه دونه ساعت برنده نشم کیو باید ببینم؟؟ والااااا.
.♣.♠.♣.♠.♣.
ملت تو کافی شاپ:
رو میزشون سوئیچ ماشین، ست سیگار و فندک، تبلت و اینجور چیزاست،
اون وقت من جاسوییچی که از چایی دو غزال برنده شدم جلومه…
ینی داغونما…
.♣.♠.♣.♠.♣.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    خواننده مورد علاقه شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 853
  • کل نظرات : 96
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 508
  • آی پی امروز : 565
  • آی پی دیروز : 83
  • بازدید امروز : 1,916
  • باردید دیروز : 1,485
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 5,257
  • بازدید ماه : 8,221
  • بازدید سال : 18,368
  • بازدید کلی : 1,026,105
  • رتبه الکسا سایت