loading...
عسل فان
آخرین ارسال های انجمن
m2x11 بازدید : 157 شنبه 1393/01/23 نظرات (1)
www.ROZANEHONLINE.com
این تصاویر حیرت‌آور نشان می‌دهند که بدن انسان تا چه اندازه می‌تواند انعطاف پذیر باشد. این تصاویر حوادث تأسف باری که برای مرد، زن و حیوان اتفاق افتاده است را به نمایش می‌گذارد. خوشبختانه، همه آنها در نهایت جان سالم به در برده اند. 
 
گروه سرگرمی روزنه
جیمز ولنتاین، اهل پیتزبورگ ایالات متحده، بزرگترین بدشانسی زندگی‌اش را زمانی تجربه کرد که در حال رسیدگی به درختان با اره برقی گردن خود را مجروح کرد. او  بلافاصله به بیمارستان منتقل و تحت عمل جراحی اورژانسی قرار گرفت و در حال حاضر دوره نقاهت را سپری می‌کند.
 
www.ROZANEHONLINE.com
دانته اوتللو از ایلینوی، ندانسته و از روی بی‌احتیاطی به جمجمه خود شلیک کرد. او زمانی که در آمبولانس و در مسیر بیمارستان بود یک عکس از اشعه X در فیس بوک خود گذاشت. ساختمان‌های در حال ساخت چین اغلب مکان‌های خطرناکی به نظر می‌رسند. 
 
www.ROZANEHONLINE.com
کارگری بر روی یک میله استیل سقوط کرد و جمجمه‌اش به شکل وحشتناکی سوراخ شد. عمل جراحی خارج کردن قطعه استیل از درون جمجه در حدود پنج ساعت طول کشید؛ پزشکان مجبور به بریدن نای و باز کردن جمجه او شدند. 
 
روزنه آنلاین
لیو مو، اهل زیانتاو چین، به دلیل داشتن درد در ناحیه شکم به بیمارستان رفت و زمانی که به او گفته شد یک گیره جراحی را به مدت 37 سال در داخل شکم خود داشته شوکه شد.
 
گروه سرگرمی ROZANEH
چستر ، توله سگ لابرادور پس از بلعیدن یک قورباغه پلاستیکی توانست از خطر مرگ جان سالم بدر ببرد؛ اما مشکل بزرگتر زمانی بود که شش هفته بعد از آن چستر یک اسباب بازی دیگر بلعید. دامپزشکان کمبریج برای خارج کردن اسباب بازی‌ها 2 بار مجبور به باز کردن بدن حیوان شدند.
 
روزنه آنلاین
سگی که تبدیل به سنگ شد؛ یک سگ هفت ساله پس از بلعیدن بیش از 80 قطعه شن بزرگ تا پای مرگ رفت. دامپزشکان در بلکپول انگلستان، با برداشتن سنگ‌ها موفق به نجات حیوان خانگی شدند.
 
www.ROZANEHONLINE.com
پزشکان زمانی که یک نوزاد دختر 18 ماهه از شهر یولی چین شروع به دفع میخ از معده کرد دچار حیرت شدند.
 
گروه سرگرمی ROZANEH
مردی در فوژو چین  با استفاده از یک قطعه منحنی سیم، برای خارج کردن بطری که زمان نشستن در پشتش گیر کرده بود تلاش می‌کرد. مردی  در حال شکایت از درد معده وارد بیمارستان شد اما از گفتن مشکلش به پزشکان خودداری می‌کرد. اما در نهایت مجبور به گفتن حقیقت شد. او گفت که تصمیم داشته با استفاده از یک تکه سیم فولاد بطری را خارج کند که موفق نشده است. در نهایت مشکل به طور شگفت‌آوری توسط جراحان  بر طرف و بیمار بهبود پیدا کرد.
 
www.ROZANEHONLINE.com
مردی از شهر تائویوان چین که سرش میان یک انبرک گیر کرده بود؛ انبرک توسط مرد دیگری به پایین پرتاب شده بود که در تعقیب سگ ولگردی بود که یک تکه از گوشت او را به دندان گرفته بود.
با وجود اینکه این حادثه موجب شد به برخی رگ‌های اصلی سر مرد آسیب وارد شود  اما او در نهایت از مرگ حتمی نجات پیدا کرد. 
 
گروه سرگرمی روزنه
بدن لیو فنگ پس از سقوط از طبقه 25 یک ساختمان در شانگهای چین به وسیله یک میله استیل به طول 45سانتی‌متر سوراخ شد. او پس از انتقال به بیمارستان مورد عمل جراحی قرار گرفت که به طور موفقیت‌آمیزی بهبود یافت.
 
روزنه آنلاین
حیوانات این را نمی‌دانند که توپ برای گرفتن است نه بلعیدن! دامپزشکان در برایتون زندگی یک سگ دو ساله که یک توپ تنیس بلعیده بود را نجات دادند.
 
گروه سرگرمی ROZANEH
یک کودک 2 ساله از شهر ووشان چین در حالی‌که یک قیچی به دست داشت و در خانه می‌دوید  افتاد و از بخت بد تیغه‌ قیچی به کاسه چشم چپ او اصابت کرد.
 
www.ROZANEHONLINE.com
گربه‌ای به نام کوایور در یوتا واشنگتن به وسیله یک تیر مورد اصابت قرار گرفت. تیر از سر حیوان وارد شده، از مری او عبور و پس از آن از تیغه شانه او بیرون می‌زند. دامپزشکان موفق به خارج کردن تیر و درمان حیوان شدند.
 
گروه سرگرمی روزنه
. یک سگ به نام جک 111 سکه بلعیده بود.
 
www.ROZANEHONLINE.com
بدن جین هونگپینگ از استان گانسو چین به وسیله یک میله بلند داربست به طول تقریبا 40 سوراخ شد. آتش‌نشانی سریعاً او را به بیمارستان منتقل کرد.
 
گروه سرگرمی روزنه
یک حادثه ساختمانی دیگر: در هیفی چین، یک میله فلزی وارد قفسه سینه یک کارگر پس از سقوط او  از داربست 2 متری شد.
 
گروه سرگرمی روزنه
کودک 4 ساله ای که در حال بازی با پیچ گوشتی بود و پس از لغزیدن با صورت روی آن افتاد. تصاویر اشعه X و اسکن نشان می‌دهد که پیچ گوشتی از سوراخ بینی وارد و به چشم چپ او اصابت کرده است. پزشکان موفق شدند پیچ گوشتی را از بدن کودک خارج کنند.
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط susan در تاریخ 1393/01/25 و 12:55 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز
امیدورام سال خوبی داشته باشی
یه سایت کسب درآمد میخوام بهت پیشنهاد بدم
هر بازدیدکننده ای که وارد سایت بشه و پاپ آپ براش باز بشه
120 ریال بهت میده
حتمی امتحانش کن شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    خواننده مورد علاقه شما؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 853
  • کل نظرات : 96
  • افراد آنلاین : 29
  • تعداد اعضا : 508
  • آی پی امروز : 350
  • آی پی دیروز : 102
  • بازدید امروز : 629
  • باردید دیروز : 783
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,412
  • بازدید ماه : 13,504
  • بازدید سال : 23,651
  • بازدید کلی : 1,031,388
  • رتبه الکسا سایت